Ta strona korzysta z plików cookies. W każdej chwili możesz wyłączyć ich zapisywanie w ustawieniach przeglądarki. Przeczytaj więcej nt. Polityki prywatności strony.

OGŁOSZENIE O KONTYNUACJI NABORU DO PROGRAMU ŚWIADCZENIA USŁUG SĄSIEDZKICH DLA SENIORÓW 60+

Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Iwoniczu-Zdroju informuje:

Nadal trwa nabór seniorów do udziału w programie świadczenia Usług Sąsiedzkich na terenie Gminy Iwonicz-Zdrój.

Czas realizacji usług: do grudnia 2025 roku
Miejsce realizacji: Gmina Iwonicz-Zdrój

Cel programu

Celem programu jest zapewnienie wsparcia osobom starszym, które z powodu wieku, stanu zdrowia lub niepełnosprawności wymagają pomocy w codziennym funkcjonowaniu, a nie korzystają z usług opiekuńczych lub potrzebują wsparcia uzupełniającego.

Do udziału w programie mogą zostać zakwalifikowane osoby, które spełniają łącznie wszystkie poniższe warunki:

  • mieszkańcami Gminy Iwonicz-Zdrój,
  • ukończyły 60 rok życia,
  • osobami chorymi lub z niepełnosprawnościami,
  • wymagają wsparcia w zakresie podstawowych czynności dnia codziennego,
  • nie są objęte usługami opiekuńczymi lub korzystają z nich w ograniczonym zakresie,
  • wyrażają zgodę na udział w programie oraz współpracę z pracownikiem socjalnym.

Zakres świadczonych usług sąsiedzkich (dostosowanych indywidualnie do potrzeb uczestnika):

  • pomoc w codziennych czynnościach, np. robienie zakupów, przygotowywanie posiłków, sprzątanie,
  • pomoc w organizacji wizyt lekarskich, dostarczenie leków,
  • towarzyszenie podczas spacerów i rozmowy wspierające,
  • pomoc w załatwianiu podstawowych spraw życia codziennego.

Jak zgłosić się do programu?

Osoby zainteresowane skorzystaniem z Usług Sąsiedzkich powinny zgłosić się do Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej.

Pl. Dietla 2, 38-440 Iwonicz-Zdrój
Godziny przyjęć: poniedziałek – piątek, godz. 7:00 – 15:00
Tel.13 43 506 70

 E-mail: gops@iwonicz-zdroj.pl

 

24f9f6b72a4d8d963503caa44dc5cd6b-0