Ta strona korzysta z plików cookies. W każdej chwili możesz wyłączyć ich zapisywanie w ustawieniach przeglądarki. Przeczytaj więcej nt. Polityki prywatności strony.

Dobry Start – Informacja

Dobry Start – Informacja
Dobry Start – Informacja

Burmistrz Gminy Iwonicz – Zdrój i Dyrektor Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej  w Iwoniczu – Zdroju informują, że od 1 lipca 2021 środki finansowe w ramach programu „Dobry Start” (tzw. 300+)  przyznaje i wypłaca Zakład Ubezpieczeń Społecznych.

Wnioski  można składać od 1 lipca do 30 listopada tylko drogą elektroniczną – z portalu Platformy Usług Elektronicznych (PUE) ZUS, za pośrednictwem portalu Emp@tia lub przez serwisy bankowości elektronicznej banków, które udostępnią taką możliwość. 

 Aby udzielić pomocy mieszkańcom w pokonaniu ewentualnych trudności w tym zakresie   w dniu 17 września 2021 r. od godziny 9.00 do 12.00  w Gminnym Ośrodku Pomocy Społecznej w Iwoniczu – Zdroju, Plac Dietla 2 – będzie pełniony  dyżur przez pracowników ZUS. Osoby te pomogą założyć profil PUE ZUS i wysłać wniosek.

Osoby, które będą chciały skorzystać z pomocy pracowników ZUS powinny przynieść ze sobą :

  • dowód osobisty
  • swój adres e-mail
  • numer konta bankowego
  • telefon