Ta strona korzysta z plików cookies. W każdej chwili możesz wyłączyć ich zapisywanie w ustawieniach przeglądarki. Przeczytaj więcej nt. Polityki prywatności strony.

Odbiór sprzętu komputerowego „Granty PPGR – Wsparcie dzieci i wnuków byłych pracowników PGR w rozwoju cyfrowym”

Odbiór sprzętu komputerowego „Granty PPGR – Wsparcie dzieci i wnuków byłych pracowników PGR w rozwoju cyfrowym”
Odbiór sprzętu komputerowego „Granty PPGR – Wsparcie dzieci i wnuków byłych pracowników PGR w rozwoju cyfrowym”

W związku z realizacją projektu „Granty PPGR – Wsparcie dzieci i wnuków byłych pracowników PGR w rozwoju cyfrowym” przez Gminę Iwonicz-Zdrój informuję o możliwości odbioru sprzętu komputerowego przez osoby zakwalifikowane będące wnioskodawcami. W celu umówienia terminu odbioru proszę o kontakt telefoniczny pod nr tel. 13 435 02 12  w.142.

Odbiór sprzętu komputerowego będzie możliwy w godzinach pracy urzędu pok. 204.

Godziny pracy urzędu:

Poniedziałek:  7:00 – 17:00

Wtorek-Czwartek:   7:00- 15:00

Piątek:   7:00- 13:00

 

W celu przekazania sprzętu komputerowego zostanie zawarta umowa nieodpłatnego przekazania sprzętu. Wzór umowy poniżej. Do zawarcia umowy niezbędne będzie posiadania dokumentu tożsamości.

Realizując obowiązki sprawozdawcze przez Centrum Projektów Polska Cyfrowa, niezbędne będzie przekazanie danych identyfikacyjnych osób, które otrzymały sprzęt komputerowy w ramach konkursu. Poza danymi wnioskodawców i uczniów niezbędne będzie podanie adresu do korespondencji, nr telefonu oraz adresu e-mail.