Ta strona korzysta z plików cookies. W każdej chwili możesz wyłączyć ich zapisywanie w ustawieniach przeglądarki. Przeczytaj więcej nt. Polityki prywatności strony.

Nadpłata podatku

Miejsce załatwienia sprawy:
Referat Finansowy, pokój nr 106 – parter
Tel. 13 43 502 12 wew. 136 lub 117

Osoba załatwiająca sprawę:
Małgorzata Zięba – dla Iwonicza-Zdroju
Agnieszka Szczęsna – dla Lubatowej, Lubatówki i Iwonicza

Stwierdzenie nadpłaty podatku

Wymagane dokumenty:
Wniosek/podanie o żądanie stwierdzenia nadpłaty

Opłaty: Nie pobiera się.
Termin załatwienia sprawy: Do 1 miesiąca.

Tryb odwoławczy: Zażalenie wnosi się do Samorządowego Kolegium Odwoławczego w Krośnie za pośrednictwem Burmistrza Gminy Iwonicz-Zdrój w terminie 14 dni od dnia doręczenia decyzji.

Podstawa prawna: Podstawa prawna: art. 75 ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. – Ordynacja podatkowa (Dz. U. z 2005 r. Nr 8, poz 60 ze zmianami)

Wniosek o zliczenie nadpłaty na poczet bieżących lub przyszłych należności

Wymagane dokumenty:
Wniosek/ podanie o żądanie stwierdzenia nadpłaty

Opłaty: Nie pobiera się.
Termin załatwienia sprawy: Do 1 miesiąca.

Tryb odwoławczy: Zażalenie wnosi się do Samorządowego Kolegium Odwoławczego w Krośnie za pośrednictwem Burmistrza Gminy Iwonicz-Zdrój w terminie 14 dni od dnia doręczenia decyzji.

Podstawa prawna: Podstawa prawna: art. 76 ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. – Ordynacja podatkowa (Dz. U. z 2005 r. Nr 8, poz 60 ze zmianami)