Nadpłata podatku

Miejsce załatwienia sprawy:
Referat Finansowy, pokój nr 106 – parter
Tel. 13 43 502 12 wew. 136 lub 117

Osoba załatwiająca sprawę:
Małgorzata Zięba – dla Iwonicza-Zdroju
Anna Wacławik – dla Lubatowej, Lubatówki i Iwonicza

Stwierdzenie nadpłaty podatku

Wymagane dokumenty:
Wniosek/podanie o żądanie stwierdzenia nadpłaty

Opłaty: Nie pobiera się.
Termin załatwienia sprawy: Do 1 miesiąca.

Tryb odwoławczy: Zażalenie wnosi się do Samorządowego Kolegium Odwoławczego w Krośnie za pośrednictwem Burmistrza Gminy Iwonicz-Zdrój w terminie 14 dni od dnia doręczenia decyzji.

Podstawa prawna: Podstawa prawna: art. 75 ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. – Ordynacja podatkowa (Dz. U. z 2005 r. Nr 8, poz 60 ze zmianami)

Wniosek o zliczenie nadpłaty na poczet bieżących lub przyszłych należności

Wymagane dokumenty:
Wniosek/ podanie o żądanie stwierdzenia nadpłaty

Opłaty: Nie pobiera się.
Termin załatwienia sprawy: Do 1 miesiąca.

Tryb odwoławczy: Zażalenie wnosi się do Samorządowego Kolegium Odwoławczego w Krośnie za pośrednictwem Burmistrza Gminy Iwonicz-Zdrój w terminie 14 dni od dnia doręczenia decyzji.

Podstawa prawna: Podstawa prawna: art. 76 ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. – Ordynacja podatkowa (Dz. U. z 2005 r. Nr 8, poz 60 ze zmianami)

Drogi Użytkowniku,

Realizując wymogi Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE prosimy o zapoznanie się z informacją na temat przetwarzania przez Urząd Gminy w Iwoniczu-Zdroju Państwa danych osobowych – RODO.

Przechodząc dalej zgadzasz się na stosowanie plików cookies, które mają na celu:

Pamiętaj, że w każdej chwili możesz zmienić ustawienia Twojej przeglądarki, decydując czy cookies mają się zapisywać na Twoim komputerze.