Elektroniczna Skrzynka Podawcza ePUAP

logo_epuap

Zgodnie z Ustawą o informatyzacji podmiotów realizujących zadania publiczne Dz.U. 2005 nr. 64 poz. 565 oraz Rozporządzeniem Prezesa Ministrów w sprawie warunków organizacyjno-technicznych doręczenia dokumentów elektronicznych podmiotom publicznym DzU 2005 Nr. 200 poz. 1651 pragniemy poinformować, iż Urząd Gminy w Iwoniczu-Zdroju posiada Elektroniczną Skrzynkę Podawczą (ESP).

Nasza skrzynka oparta jest o rządową platformę ePUAP, na której każdy obywatel może założyć sobie konto i wykorzystać skrzynkę do kontaktów z administracją, w tym z naszym Urzędem.

Jak wysłać pismo do Urzędu Gminy w Iwoniczu-Zdroju?

  1.  Zaloguj się na www.epuap.gov.pl
  2.  Wejdź na stronę https://epuap.gov.pl/wps/myportal/strefa-klienta/katalog-spraw/opis-uslugi/pismo-ogolne-do-podmiotu-publicznego
  3.  Kliknij na niej w przycisk „Załatw sprawę”.
  4.  W polu „Ustaw / zmień adresata” wpisz „Urząd Gminy w Iwoniczu-Zdroju.
  5.  Wybierz rodzaj pisma, wprowadź jego tytuł i treść oraz ewentualnie dodaj załączniki.
  6.  Kliknij w przycisk „Dalej”.
  7.  Wybierz sposób wysłania pisma (z podpisem lub bez podpisu) i wyślij do nas pismo.

Ważne!
Większość pism składanych do urzędu wymaga podpisu. Przesyłając pismo przez platformę ePUAP obywatel ma do wyboru dwie metody podpisu pisma:

  1. Za pomocą płatnego certyfikatu kwalifikowanego.
  2. Za pomocą bezpłatnego profilu zaufanego.

Profil zaufany można utworzyć po zalogowaniu się do platformy ePUAP. Należy pamiętać, że po złożeniu wniosku o utworzenie profilu zaufanego należy udać się do najbliższego punktu potwierdzeń profili, celem jego potwierdzenia. Potwierdzony profil zaufany będzie ważny przez okres 3 lat.

Lista punktów potwierdzających profil zaufany

Nowy numer rachunku bankowego Gminy Iwonicz-Zdrój
od dnia 1 lipca 2016 roku.

Informuje się, że  od dnia 1 lipca 2016 r. zmienia się bank obsługujący Gminę Iwonicz-Zdrój na Bank Pekao SA oraz numer konta bankowego, na które należy wpłacać zobowiązania wobec Gminy Iwonicz-Zdrój (wpłaty w Banku Pekao SA można dokonywać bez prowizji i opłat).
W związku z tym, uprzejmie prosimy o realizację płatności na nowy rachunek bankowy od dnia 1 lipca 2016 r.

Nowy numer rachunku Gminy Iwonicz-Zdrój:

59 1240 1792 1111 0010 6851 3444

W listopadzie br. planowane jest wygenerowanie nowych kont wirtualnych dla płatników.

Po wygenerowaniu tych kont każdy płatnik opłaty za śmieci otrzyma informację o nowym indywidualnym numerze konta, na które będzie mógł dokonywać wpłaty.

Do tego czasu wpłat można dokonywać na rachunek w Pekao SA podany wyżej  lub na dotychczasowy indywidualny numer rachunku w Podkarpackim Banku Spółdzielczym. Wpłaty do PBS umożliwia dodatkowa okresowa umowa z PBS zawarta do końca grudnia 2016 roku.

Wszystkich zainteresowanych przepraszamy za wynikłe z tego tytułu utrudnienia.

Witold Kocaj - Burmistrz Gminy Iwonicz-Zdrój

Kontynuując przeglądanie strony, wyrażasz zgodę na używanie przez nas plików cookies. więcej informacji

The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.

Close