Dodatki mieszkaniowe

Miejsce załatwienia sprawy:
Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej, ul. Plac Dietla 2
tel. 13 43 506 70

Osoba załatwiająca sprawę:
Iwona Wójcik-Druciak

Przyznanie dodatku mieszkaniowego:

Wymagane dokumenty:

Opłaty: Nie podlega opłacie skarbowej.
Termin załatwienia sprawy: Do trzydziestu dni
Tryb odwoławczy: Do Samorządowego Kolegium Odwoławczego za pośrednictwem Burmistrza Gminy Dukla w terminie 14 dni od daty otrzymania decyzji
Inne informacje: Wniosek o przyznanie dodatku mieszkaniowego składa osobiście wnioskodawca lub osoba uprawniona, po okazaniu dowodu tożsamości
Podstawa prawna: art.7 ustawy z dnia 21 czerwca 2001 r. o dodatkach mieszkaniowych ( Dz. U. Nr 71, poz.734 z późn. zm ).

Zaświadczenie o pobieraniu dodatku mieszkaniowego

Wymagane dokumenty: Wniosek o wydanie zaświadczenia o wysokości pobieranego dodatku mieszkaniowego
Opłaty: Opłata skarbowa: za wydanie zaświadczenia – 17,00 zł.
Zał. cz. II p. 21 ustawy z dnia 16/11/2006 o opłacie skarbowej (Dz.U. nr 225 poz. 1635, z późniejszymi zmianami)
Termin załatwienia sprawy: Do 7 dni
Tryb odwoławczy: Zażalenie wnosi się do Samorządowego Kolegium Odwoławczego w Krośnie za pośrednictwem Burmistrza Gminy Iwonicz-Zdrój w terminie 7 dni od dnia doręczenia postanowienia.
Inne informacje: brak
Podstawa prawna: Podstawa prawna: ustawa z dnia 21/06/2001 o dodatkach mieszkaniowych (Dz.U. nr 71 poz 734 z póżniejszymi zmianami)

Nowy numer rachunku bankowego Gminy Iwonicz-Zdrój
od dnia 1 lipca 2016 roku.

Informuje się, że  od dnia 1 lipca 2016 r. zmienia się bank obsługujący Gminę Iwonicz-Zdrój na Bank Pekao SA oraz numer konta bankowego, na które należy wpłacać zobowiązania wobec Gminy Iwonicz-Zdrój (wpłaty w Banku Pekao SA można dokonywać bez prowizji i opłat).
W związku z tym, uprzejmie prosimy o realizację płatności na nowy rachunek bankowy od dnia 1 lipca 2016 r.

Nowy numer rachunku Gminy Iwonicz-Zdrój:

59 1240 1792 1111 0010 6851 3444

W listopadzie br. planowane jest wygenerowanie nowych kont wirtualnych dla płatników.

Po wygenerowaniu tych kont każdy płatnik opłaty za śmieci otrzyma informację o nowym indywidualnym numerze konta, na które będzie mógł dokonywać wpłaty.

Do tego czasu wpłat można dokonywać na rachunek w Pekao SA podany wyżej  lub na dotychczasowy indywidualny numer rachunku w Podkarpackim Banku Spółdzielczym. Wpłaty do PBS umożliwia dodatkowa okresowa umowa z PBS zawarta do końca grudnia 2016 roku.

Wszystkich zainteresowanych przepraszamy za wynikłe z tego tytułu utrudnienia.

Witold Kocaj - Burmistrz Gminy Iwonicz-Zdrój

Kontynuując przeglądanie strony, wyrażasz zgodę na używanie przez nas plików cookies. więcej informacji

The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.

Close